برگزاری جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی
کد خبر: 3603082
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

برگزاری جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: جلسه ماهانه هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی امروز 3 خردادماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع سانی اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی، جلسه ماهانه هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی امروز 3 خردادماه ساعت 9 صبح با حضور اکثریت اعضا و بابایی مقدم رئیس اداره امور قرآنی استان در محل اتحادیه برگزار و پیرو دستور کار جلسه مصوباتی مطرح شد.
بر اساس این گزارش، در جلسه هیئت مدیره این اتحادیه، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در ابتدا گزارشی از پیگیری مصوبات جلسه قبل و همچنین برنامه‌های در دست اقدام، توسط لیلی شکرانی مدیرعامل ارائه شد.
در ادامه، با توجه به موفقیتی که مؤسسه قرآنی معراج در سطح کشور در سایت خبرگزاری ایکنا کسب کردند و به‌ عنوان نهمین مؤسسه برتر هفته کشور معرفی شدند، تقدیر و تشویق لازم به عمل آمد.
برگزاری نشست های علمی با مضامین قرآنی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نمایشگاه ماه مبارک رمضان، برگزاری طرح تربیت مدرس روخوانی و روان‌خوانی  از محل اعتبارات شورای توسعه، طرح معرفی کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی ارائه شده توسط مدیرعامل مؤسسه صاحب الزمان(عج) جهت جذب اعتبار توسط اتحادیه و تغییر نرخ‌نامه شهریه دوره های جدید در سال 96 از دیگر مصوباتی بود که در این این جلسه به عمل آمد.
//فوری//برگزاری جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی

//فوری//برگزاری جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی

captcha