سرافرازی ایران اسلامی با رشادت‌های رزمندگان به دست ما رسیده است
کد خبر: 3603111
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
فرماندار صومعه سرا:

سرافرازی ایران اسلامی با رشادت‌های رزمندگان به دست ما رسیده است

گروه اجتماعی: فتح الهی با بیان اینکه سرافرازی ایران اسلامی با رشادت‌های رزمندگان به دست ما رسیده است، ‌خاطرنشان کرد:‌ باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا امروز، 3 خرداد در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر که در مصلی نماز جمعه صومعه‌سرا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ‌اظهار کرد: سوم خرداد روزی به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه سوم خرداد تنها به یک گروه و قشر خاصی تعلق ندارد بلکه متعلق به همه آحاد مردم است، افزود: شهدا با نثار جان خود پایه‌های این نظام را مستحکم کرده‌اند.

فتح الهی با بیان اینکه سرافرازی ایران اسلامی با رشادت‌های رزمندگان به دست ما رسیده است، ‌خاطرنشان کرد:‌ باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز امنیت موجود در کشور مرهون خون شهدا، ‌رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و نیروهای امنیتی و انتظامی است، گفت: ایران امن‌ترین کشور دنیا است. شهدای گرانقدر برای تامین امنیت و آسایش در کشور جان خود را فدا کردند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی حاصل جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است،‌ تصریح کرد: حضور معنوی مردم و رزمندگان، ایمان و توکل بر خداوند و هدف مقدس عامل پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی بر الگوگیری رزمندگان از واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در نزد همگان محبوب بود. ایشان تنها رهبری بودند که مورد استقبال میلیونی مردم قرار گرفتند. مراسم تشییع امام راحل نیز با توجه به حضور میلیونی مردم بی‌نظیر بود.

فتح الهی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم فهیم ایران اسلامی بخصوص مردم صومعه‌سرا در پای صندوق‌های رای، ابراز کرد: حضور پرشور در انتخابات لبیک به ندای رهبری است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از بصیرت، بینش و آگاهی است، ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری پیروز واقعی انتخابات، ملت ایران است.

فرماندار صومعه سرا به مشارکت حدود 95 درصدی صومعه‌سرایی‌ها در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و افزود: این آمار نسبت به دور قبل 10 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اعتراف دنیا بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی عنوان کرد:‌ دشمنان با توجه به حضور، بصیرت و آگاهی ملت در انتخابات بار دیگر در برابر اقتدار و عظمت ایران سرتعظیم فرود آوردند.

فتح الهی با بیان اینکه حضور در انتخابات نشاندهنده اهمیت به سرنوشت خود است، اظهار کرد: در بسیاری از کشورها مردم حق رای دادن ندارند.

captcha