نمایشگاه «خاطرات ماندگار» در فومن گشایش یافت
کد خبر: 3603120
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
همزمان با سوم خرداد؛

نمایشگاه «خاطرات ماندگار» در فومن گشایش یافت

گروه اجتماعی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر «خاطرات ماندگار» همزمان با سوم خرداد در فومن خبر داد و گفت: سوم خرداد نماد مقاومت، ایثار و پیروزی تاریخی ملت بزرگ ایران است.

یوسف نیک‌انجام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ‌اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر  نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان «خاطرات ماندگار» در نگارخانه استاد کیومرث صابری در مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن گشایش یافت.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 30 قطعه عکس و پوستر با موضوع ایثار و فداکاری جوانان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 8 الی 13 و عصرها از ساعت 16 الی 18 به این مجتمع مراجعه کنند.

نیک‌انجام به اهمیت زنده نگه‌ داشتن هشت سال دفاع مقدس به ویژه سوم خرداد اشاره و خاطرنشان کرد: سوم خرداد نماد مقاومت، ایثار و پیروزی تاریخی ملت بزرگ ایران است.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه خرمشهر، سرزمین دلاورمردان است، عنوان کرد: خرمشهر، شهر آزادگی و غیرت و حماسه‌ساز ایثارگری دلاورمردان است. مسجد با شکوه جامع آن نیز نماد پیروزی است که اهتزاز پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر بام خود به افتخار نظاره کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در پایان هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی و شناخت تمامی آحاد ملت من جمله هنرمندان از رشادت‌ها و ایثار مدافعان خرمشهر و پیروزی رزمندگان اسلام علیه دشمنان دانست و اظهار کرد: اگر امروز ما آزادی، رفاه، امنیت و استقلال در کشور داریم به برکت خون پاک شهداست و مدیون از جان‌گذشتگی‌های ایثارگران هستیم.

captcha