احتمال زیاد برای رؤیت هلال ماه رمضان در شامگاه ۲۹ شعبان
کد خبر: 3603352
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
حجت الاسلام احمدی خبر داد:

احتمال زیاد برای رؤیت هلال ماه رمضان در شامگاه ۲۹ شعبان

گروه اجتماعی: نماینده ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات استهلال ماه رمضان از عصر امروز مصادف با ۲۹ شعبان در استان خبر داد و گفت: به احتمال زیاد امشب هلال ماه رمضان رؤیت می شود و فردا نخستین روز ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی احمدی، نماینده ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به فعالیت ستاد استهلال ماه رمضان در استان، گفت: در استان سه ستاد در که دو ستاد در شهرکرد و یک ستاد نیز در بروجن به استهلال ماه رمضان می‌پردازند.
وی از آغاز عملیات استهلال ماه رمضان از عصر امروز در استان خبر داد و افزود: به احتمال زیاد امشب هلال ماه رؤیت می شود و فردا نخستین روز ماه مبارک رمضان است.
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه تجهیزات نجومی جهت استهلال ماه در تپه نورالشهدا شهرکرد مستقر شده است، اظهار کرد: امکانات رصد ماه رمضان با همکاری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) تأمین شده است و گروهی از منجمان استان در این زمینه فعالیت می‌کنند.
نماینده ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در استان با اشاره به فعالیت بیش از 600 گروه استهلال در کشور، تصریح کرد: نتایج رؤیت ماه به ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اعلام می شود.

captcha