ارائه محتوای غنی شبکه تخصصی قرآن در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3603554
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

ارائه محتوای غنی شبکه تخصصی قرآن در نمایشگاه قرآن

گروه شبکه‌های اجتماعی: مدیر روابط عمومی مؤسسه تبیان، در تشریح فعالیت‌های مؤسسه تبیان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از رونمایی جدیدترین نرم‌افزارهای قرآنی و رمضانی این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدرضا سلطانی‌شیرازی، مدیر روابط عمومی مؤسسه تبیان، در تشریح این خبر گفت: مؤسسه تبیان که سابقه درخشانی در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی دارد، در بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، حضور فعال و پررنگی خواهد داشت و خدمات متنوعی را به اقشار مختلف بازدیدکنندگان ارائه خواهد کرد.

وی افزود: همچون سالیان گذشته وب سایت تبیان به عنوان یکی از جامع‌ترین پرتال‌های فضای مجازی، به ارائه محتواهای مرتبط با ماه مبارک رمضان خواهد پرداخت و شبکه اجتماعی تبیان نیز علاوه بر عضوگیری، به ارائه آخرین مسابقات و طرح‌های ویژه کاربری خود در این ماه مبارک خواهد پرداخت.

مدیر روابط عمومی مؤسسه تبیان گفت: ارائه محتوای غنی در شبکه تخصصی قرآن و سامانه «ذکر» به نشانی Zekr.tebyan.net به مخاطبان، از دیگر برنامه‌های مؤسسه تبیان در نمایشگاه قرآن امسال خواهد بود.

وی عنوان داشت: طرح هنر و خلاقیت تبیان نیز میزبان خردسالان و کودکان بازدیدکننده از بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم است تا از استعدادها و خلاقیت‌های آنان در جهت خلق آثار قرآنی و مذهبی استفاده کند.

سلطانی‌شیرازی، با اشاره به اینکه تولید نرم‌افزارهای قرآنی و دینی، یکی از باسابقه‌ترین فعالیت‌های مؤسسه تبیان است، گفت: در نمایشگاه قرآن نیز جدیدترین دستاوردهای این مؤسسه را به مخاطبان عرضه خواهیم کرد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نرم‌افزار «رمضان» و نرم‌افزار «متون»  اشاره کرد که این نرم‌افزارها، در فضای نمایشگاه به صورت رایگان به تمامی مخاطبان عرضه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی مؤسسه تبیان گفت: مؤسسه تبیان با جذب مشارکت کاربران و پیش‌بینی برنامه‌هایی همچون دیوارنگاری پیام‌های قرآنی در محل غرفه و برگزاری مسابقات پیامکی با موضوع مفاهیم قرآنی، در مسیر تحقق شعار بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با عنوان «قرآن، اخلاق، زندگی» گام برخواهد داشت.

گفتنی است، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 8 تا 26 خرداد امسال، از ساعت 17 تا 24 در محل مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، برگزار خواهد شد و  غرفه مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان نیز در بخش مؤسسات قرآنی این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۸
0
0
از این دست کارها بیشتر صورت گیرد چرا که به ارتقاء علاقمندان منجرب می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۱
0
0
برپایی از این دست کارها افزایش یابد
captcha