افزایش ساعت کار مترو همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3603652
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

افزایش ساعت کار مترو همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مترو تهران در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا ساعات پایانی شب به بازدیدکنندگان خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درب‌های بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز دوشنبه، هشتم خردادماه و همزمان با سومین روز از ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی(ره) به روی بازدیدکنندگان باز می‌شود. 
این نمایشگاه هر روز از ساعت 17 تا 24 پذیرای علاقه‌مندان و فعالان این عرصه خواهد، با توجه به اینکه عمده ساعات بازدید این نمایشگاه در ساعات پایانی شب سپری می‌شود، یکی از دغدغه‌های اساسی بازدیدکنندگان خدمات‌رسانی شبکه حمل و نقل عمومی برای این رویداد بزرگ فرهنگی است.
عباس نظری‌راد، مدیرکل ارتباطات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن مدیر کمیته نهادها و مؤسسات دولتی است، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از رایزنی‌های صورت گرفته مسئولان این معاونت با مسئولان مترو تهران خبر داد و گفت: ساعات کار مترو تهران در شرایط عادی تا 22:30 شب است،‌ با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است مقرر شده تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی در ایام برپایی نمایشگاه، اضافه شود.
نظری‌راد تصریح کرد: با این وجود در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی قران مترو تهران تا ساعت 24 به بازدیدکنندگان از نمایشگاه قران خدمات خواهد داد. همچنین شبکه اتوبوس‌رانی نیز در خدمت شهروندان برای مراجعه به نمایشگاه خواهد بود.
captcha