خانه خوبان با «ماه خوبان» همراه شد
کد خبر: 3603659
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

خانه خوبان با «ماه خوبان» همراه شد

گروه جامعه: شماره 99 نشریه خانه خوبان که مختص خانواده‌ها است همزمان با خرداد‌ماه 96 در قالب ویژه نامه «ماه خوبان» منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شماره 99 نشریه خانه خوبان که مختص خانواده‌ها است همزمان با خرداد‌ماه 96 در قالب ویژه نامه «ماه خوبان» به صاحب امتیازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شده است.

ویژه نامه ماه خوبان با بیاناتی از مقام معظم رهبری پیرامون افطاری ساده به عنوان یک سنت حسنه و قدیمی آغاز به کار کرده و با یادداشت سردبیر به قلم ابراهیم اخوی ادامه یافته است.

بیان سخنان مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره)، پرداختن به خاطراتی از شهیدان محسن قوطاسلو و محمدمهدی مالامیری، اختصاص بخشی به سخنان بزرگان همچون آیت‌الله جوادی آملی و حجت‌الاسلام پناهیان و ... با عنوان تأمل از جمله بخش‌های این ویژه نامه است.

در بخش فانوس ویژه نامه به بیان مشخصات منتظران با عنوان «أین المضطر» پرداخته شده و با تبیین 10 نکته فقهی در مورد روزه ادامه یافته است. بیان چند روایت از فتح خرمشهر و پرداختن به گوشه‌هایی از زندگی پیرجماران امام خمینی(ره) از دیگر بخش‌های این ویژه نامه است.

این ویژه نامه در بخش همسران به تبیین نکاتی در مورد سبک زندگی ایرانی اسلامی پرداخته و با سرفصل‌هایی همچون همسران، فراغت، والدین، مهارت، رسانه به جزئیات مورد نیاز خانواده‌ها برای منطبق شدن با سبک زندگی ایرانی اسلامی پرداخته است.
   
captcha