انتشار شماره جدید «پیام مسجد» با رنگ و بوی رمضان
کد خبر: 3603738
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸

انتشار شماره جدید «پیام مسجد» با رنگ و بوی رمضان

گروه بین‌الملل: سی‌و‌هشتمین شماره ماهنامه «پیام مسجد» رایزنی فرهنگی ایران در ارمنستان با موضوعاتی درباره روزه‌داری و ماه رمضان چاپ و منتشر شد.

انتشار شماره جدید «پیام مسجد» با رنگ و بوی رمضان
رایزنی فرهنگی ایران در ارمنستان در خبری به خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اعلام کرد: به همت مسجد جامع کبود ایروان و همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان سی و‌هشتمین شماره از ماهنامه دینی، فرهنگی و علمی مسجد جامع کبود ایروان با عنوان «پیام مسجد» در آستانه حلول ماه ضیافت الهی در خرداد‌ماه 1396 مصادف با رمضان 1438 هجری قمری، به صورت تمام دیجیتال تهیه، آماده‌سازی، طراحی و منتشر شد.
مطالب این مجموعه شامل بخش‌های متنوع و جذابی از قبیل گاهنامه اسلامی، معارف قرآنی، ماه رمضان و قرآن، سیره رفتاری حضرت خدیجه(س)، احکام بانوان، تأثیر روزه و ماه رمضان در رفتار انسان، رژیم غذایی در ماه مبارک رمضان، اخبار دینی و فرهنگی مسجد جامع کبود ایروان و موضوعات گوناگون است.  
این نشریه برای بهره‌مندی علاقمندان به ویژه ایرانیان مقیم ایروان ضمن ارسال از طریق پست الکترونیک، بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی رایزنی و مسجد کبود ایروان به نشانی www.yerevan.icro.ir و www.yerevanmasjed.ir  بارگذاری شده است.
همچنین به منظور تسهیل در مطالعه نشریه پیام مسجد فایل pdf آن بر روی کانال فرهنگی ـ قرآنی مسجد جامع کبود ایروان به نشانی http://telegram.me/yerevanmasjed قرار گرفته است.

captcha