دومین روز رقابت‌های مسابقات قرآن سازمان بازنشستگی شهرداری تهران+ عکس
کد خبر: 3604001
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

دومین روز رقابت‌های مسابقات قرآن سازمان بازنشستگی شهرداری تهران+ عکس

گروه مسابقات: دومین روز رقابت‌های مسابقات قرآن سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در بخش آقایان برگزار شد.

حامد ناظمی، مسئول حوزه ارتباط سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دومین روز از رقابت‌های چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان بازنشستگی شهرداری تهران ویژه بازنشستگان، پرسنل و خانواده آنها امروز، هفتم خردادماه در بخش آقایان در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) سازمان بازنشستگی در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه امروز در مجموع 200 نفر باهم رقابت می‌کنند، ادامه داد: 150 متسابق در رشته تلاوت ترتیل و تحقیق، 53 نفر در بخش اذان و 11 نفر در رشته حفظ یک جزء باهم به رقابت می‌پردازند.
ناظمی اظهار کرد: کمترین سن شرکت‌کنندگان در رقابت‌های امروز چهار سال که نوه یکی از بازنشستگان بود که به همراه پدر بزرگ و مادرش و شش نفر از اعضای خانواده‌اش در این مسابقات شرکت کرده‌اند و بالاترین سن شرکت‌کنندگان نیز یکی از بازنشستگان با 74 سال سن است.
مسئول حوزه ارتباط سازمان بازنشستگی شهرداری تهران اضافه کرد: رقابت‌های بخش قرائت از ساعت 8 صبح تا 13 در حال برپایی است و رقابت‌های متسابقان در رشته حفظ یک جزء از ساعت 14 تا 15 و رقابت‌های رشته اذان و تلاوت نیز از ساعت 15 تا 18 برگزار می‌شود.
captcha