فراخوان هفتمین جشنواره پیامک رضوی اعلام شد
کد خبر: 3604030
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

فراخوان هفتمین جشنواره پیامک رضوی اعلام شد

گروه شبکه‌های اجتماعی: فراخوان هفتمین جشنواره پیامک رضوی از برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره پیامک رضوی از جمله برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، است که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح ملی برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی به ویژه در نسل جوان، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، حضرت معصومه(س) و اهل بیت(ع)، شناسایی و ارج نهادن به پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده این آثار و  استفاده از ظرفیت‌های متنوع آفرینش‌ها و کوتاه نویسی‌های ادبی با استفاده از ابزار نوین ارتباطی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند پیامک‌های خود را تا پایان ساعت ٢٤ روز 15 تیرماه سال جاری، در محورهای    «سیره زندگانی امام رضا (ع)؛ تعامل با خویشاوندان و نزدیکان، مخاطبان، علما و دانشمندان»، «روایات و احادیث مرتبط با امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)»، «سلوک امام رضا(ع)»، «مناظرات کلامی امام رضا(ع)»، «کرامات، صفات، مناقب و فضیلت‌های امام رضا(ع)» و «ارتباط با فضای معنوی و ملکوتی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)» به شماره  ١٠٠٠٣٨٥١٣ ارسال کنند.

پیامک‌های دریافتی که حائز شرایط مندرج در فراخوان باشند، پس از ارزیابی هیئت داوران، در چهار سطح مقطع دانش آموزی در بخش نظم، مقطع دانش آموزی در بخش نثر، مقطع بزرگسال در بخش نظم و مقطع بزرگسال در بخش نثر انتخاب و از نفرات برگزیده در آئین پایانی جشنواره تقدیر می‌شود.

یادآوری می‌شود، آئین پایانی جشنواره در دهه کرامت با حضور مسئولین حوزه فرهنگی کشور و برگزیدگان ملی و استانی در تهران برگزار و آثار برگزیده پس از جشنواره در قالب کتاب منتشر می‌شود.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۶
0
0
اعلام فراخوان موجب گسترش مسائل و موضوعات دینی و مذهبی می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۰:۲۴
0
0
برپایی از این دست فراخوان‌ها افزایش یابد
captcha