ویژه برنامه‌های حرم مطهر شاهچراغ(ع) در ماه رمضان
کد خبر: 3604108
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

ویژه برنامه‌های حرم مطهر شاهچراغ(ع) در ماه رمضان

کانون خبرنگاران نبأ: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی ــ مذهبی ماه بهار قرآن را در حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم(ع) تشریح کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) اظهار کرد: از نخستین روز ماه مبارک رمضان، محفل بزرگ جزء‌خوانی قرآن کریم با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر و قاریان برتر کشوری از ساعت ۱۱:۴۵ تا ۱۲:۴۵ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس گفت: سخنرانی مذهبی ظهرهای ماه مبارک رمضان همه روزه بعد از اقامه نماز عصر برگزار می‌شود و در دهه اول این ماه مبارک، حجت‌الاسلام والمسلمین نیری، دهه دوم حجت الاسلام والمسلمین شریفانی و در دهه سوم حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی پیرامون فضایل و برکات این ماه عزیز به ایراد سخن می‌پردازند.
حجت‌الاسلام سلامی بیان کرد: مراسم جشن روزه اولی‌ها که در طول ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد از برنامه‌های تدارک دیده شده توسط آستان مقدس شاهچراغ(ع) برای آینده سازان فرداست.
وی همچنین از برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر همراه با ویژه‌برنامه‌های مختلف تدارک دیده شده برای این لیالی از جمله ویژه برنامه مشق شب قدر با حضور خوشنویسان برتر استان فارس خبر داد و افزود: در طول این ماه مبارک از مددجویان کمیته امداد و برخی از اعضای تحت پوشش سازمان‌های خیریه جهت اطعام افطاری دعوت خواهد شد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، مشارکت در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و همچنین پخش ویژه برنامه رادیو حرم در دو نوبت از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و ۱۷:۳۰ تا ۲۰ را از دیگر ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) اعلام کرد.
محمد چشمه نوشی
captcha