ترویج فریضه نماز؛ موثرترین راه حفظ سلامت روحی و معنوی جامعه
کد خبر: 3604123
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
رئیس ارشاد اسلامی رشت عنوان کرد:

ترویج فریضه نماز؛ موثرترین راه حفظ سلامت روحی و معنوی جامعه

گروه اجتماعی: حسن پور ترویج فریضه نماز را به عنوان یکی از موثرترین راه های کاهش آسیب های اجتماعی و حفظ سلامت روحی و معنوی جامعه دانست و گفت: نمایشگاه عکس «نماز و نیایش» در رشت دایر است.

محمد حسن پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برگزاری نمایشگاه عکس «نماز و نیایش» خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برپا شده است.

وی افزود: نمایشگاه عکس «نماز و نیایش» شامل 60 قطعه عکس با ابعاد 40*60 به صورت رنگی و سیاه و سفید است که همزمان با آغازین روزهای ماه مبارک رمضان دایر شده و از منتخبان این جشنواره در پایان ماه مبارک رمضان در مراسم اختتامیه «سی روز با قرآن کریم» تقدیر به عمل خواهد آمد.

این مسئول فرهنگی ترویج فریضه نماز را به عنوان یکی از موثرترین راه های کاهش آسیب های اجتماعی و حفظ سلامت روحی و معنوی جامعه دانست و تصریح کرد: تشویق و ترغیب اقشار مختلف، اعتلای جایگاه والای نماز و به کارگیری ابزارهای هنری در حیطه موضوعات و ارزش های دینی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

حسن پور خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز، 7 خرداد لغایت 13 خرداد در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت دایر است.

captcha