توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب در ماه رمضان
کد خبر: 3604130
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب در ماه رمضان

گروه اقتصادی: مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به اینکه توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب به مناسبت ماه رمضان در حال انجام است، گفت: نرخ هر کیلوگرم مرغ درب سردخانه 5300 تومان و گوشت قرمز 22 هزار تومان است.

هادی سلامات مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به اینکه توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب به مناسبت ماه رمضان در حال انجام است، گفت: نرخ هر کیلوگرم مرغ درب سردخانه 5300 تومان و گوشت قرمز 22 هزار تومان است.

وی ادامه داد: له مناسبت ایام مبارک ماه رمضان پیشنهاد داده شده است که حداکثر سود عاملِ توزیع برای مرغ باید 400 تومان باشد. ما نمی‌توانیم قیمت مصرف‌کننده را مشخص کنیم اما پیشنهاد ما این است که حداکثر سود عاملِ توزیع به ازای هر کیلو باید 400 تومان باشد.

سلامات با اشاره به این‌که توزیع این کالاهای مصرفی هم‌اکنون در حال انجام است، افزود: بر اساس معرفی‌نامه‌هایی که از سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت و معدن و اتحادیه صنفی مرغ‌فروشان برای ما صادر می‌شود، توزیع را انجام و به این افراد حواله می‌دهیمتا محصول موردنظر خود را تحویل بگیرند.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: افرادی که قصد توزیع گوشت و مرغ منجمد دارند، باید برای راهنمایی مردم در مغازه‌های خود بنر اطلاع‌رسانی نصب کنند؛ مراکز نظارتی مانند تعزیرات حکومتی نیز باید بر کار آن‌ها نظارت کنند تا هیچ‌گونه تخلفی صورت نگیرد و گران‌فروشی نداشته باشیم.

وی با تاکید بر کیفیت بالای مرغ و گوشت و شرایط نگهداری مناسب آن‌ها عنوان کرد: هر کیلو مرغ با ماندگاری چهار ماه به بالا و گوشت قرمز با ماندگاری هفت یا هشت ماه عرضه می‌شود. نرخ گوشت قرمز و سفید نسبت به بازار بسیار مناسب‌تر است و با کیفیت بسیار بهتری عرضه می‌شوند.

captcha