اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در ایام رمضان در 39 نقطه شهرستان سروستان
کد خبر: 3604155
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در ایام رمضان در 39 نقطه شهرستان سروستان

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سروستان از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، قرآنی و بصیرتی در 39 نقطه از این شهرستان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام مجید زارع‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سروستان امروز، 7 خردادماه گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با حضور 39 مبلغ دینی در تمام حسینیه‌ها و مساجد شهرستان سروستان نماز جماعت در نوبت‌های مختلف اقامه می‌شود.

وی همچنین افزود: امسال علاوه بر حضور 35 مبلغ دینی، 4 بانوی مبلغه نیز در سروستان حضور دارند که علاوه بر پاسخ‌گویی به مسائل دینی خواهران و انجام مشاوره مذهبی، جلسات سخنرانی، کرسی‌های تلاوت قرآن و برگزاری مجالس دعا و نیایش بر عهده دارند.

زارع‌پور از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، قرآنی و بصیرتی در 39 نقطه از این شهرستان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تلاش داریم همچون سال‌های گذشته و به‌ویژه در ایام ضیافت الهی، کلیه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و بصیرتی با موضوع مبلغین دینی در راستای ترویج بیش از پیش مکتب اهل بیت پیامبر(ص) صورت پذیرد.

وی همچنین تأکید کرد: از عموم مردم بصیر، ولایتمدار و خداجوی شهرستان سروستان تقاضا داریم همچون ادوار گذشته با حضور گسترده خویش در کلیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان به‌ویژه در جلسات قرآنی، سخنرانی، ادعیه و به خصوص در لیالی قدر از حضور مبلغین دینی در راستای افزایش بصیرت دینی و اعتقادی کمال استفاده را ببرند.

captcha