در ماه رمضان ناهنجارهای اجتماعی کاهش می‌یابد
کد خبر: 3604201
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

در ماه رمضان ناهنجارهای اجتماعی کاهش می‌یابد

گروه اجتماعی: مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان گفت: ماه رمضان ماهی است که ناهنجارهای اجتماعی در آن کاهش می‌یابد و در این ماه انسان در امنیت قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین حجت الاسلام حمید علی بخشی، در جمع اساتید، طلاب و کادر مدرسه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت:  ماه مبارک رمضان ویژگی‌های ارزشمندی را به خود اختصاص می‌دهد که مهم‌ترین آن، جایگاه صعود و معراج به سمت خداوند است.
وی افزود: ماه رمضان ماهی است که ناهنجارهای اجتماعی در آن کاهش می‌یابد و در این ماه انسان در امنیت قرار می‌گیرد، چرا که زمینه جرم و جنایت در آن کمتر است، انسان باید  خودسازی و تقوا پیشه کند تا برای آخرت آماده شود.
مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان بیان کرد: روزه گرفتن در چگونه زیستن و سبک زندگی تأثیرگذار است و در این ماه، عبادت‌های بسیاری از جمله یاری رساندن به مستمندان نیازمندان، صدقه دادن و تلاوت قرآن کریم سفارش شده است.
وی افزود: روزه گرفتن در ماه رمضان مبارزه با نفس است و در این ماه، انسان به خداوند نزدیک‌تر می‌شود و بر این اساس روزه گرفتن فرصتی برای خوب زیستن است.

captcha