برپایی تجمع طلاب المصطفی در حمایت از شیخ عیسی قاسم
کد خبر: 3605441
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

برپایی تجمع طلاب المصطفی در حمایت از شیخ عیسی قاسم

گروه حوزه‌های علمیه: طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی(ص) در محکومیت جنایات آل خلیفه و حمایت از شیخ عیسی قاسم در مدرسه علمیه المهدی(عج) تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از مرکز خبر حوزه، تجمع اعتراض‌آمیزی از سوی طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی العالمیه امروز 10 خرداد در پی اهانت رژیم آل خلیفه به روحانی مجاهد آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، در مدرسه زبان و معارف اسلامی المهدی برگزار شد.
طلاب غیر ایرانی در این تجمع با سردادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود، مرگ بر آل خلیفه و مرگ بر اسرائیل به حمایت از عالم مجاهد بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم پرداختند.
حجت‌الاسلام شیخ عبدالله دقاق نماینده آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در ایران، در این تجمع اعتراض آمیز، ضمن تشکر از اقدام به‌موقع طلاب غیر ایرانی در حمایت از شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: هنگامی‌که خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم را محاصره کردند ایشان بیرون آمده و رو به جوانان بحرینی کرده و فرمودند؛ دشمنان می‌ترسند که رهبری شیعیان در بحرین جان تازه‌ای بگیرد.
وی بابیان اینکه رژیم آل خلیفه با تبعیت از آل سعود در حال افول و از بین رفتن است، اظهار داشت: اقدامات این رژیم در کشتار شیعیان بی‌گناه، قطعاً دامن آن‌ها را خواهد گرفت.
captcha