آثار هنرمندان تجسمی در رشته قرآنی از کشورهای مختلف ارائه می‌شود
کد خبر: 3605531
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
در دوازدهمین نمایشگاه قرآن مشهد؛

آثار هنرمندان تجسمی در رشته قرآنی از کشورهای مختلف ارائه می‌شود

گروه فرهنگی: جانشین دبیر ستاد پایتخت فرهنگی جهان اسلام آشنایی با هنرمندان جهان اسلام را یکی از فعالیت‌های مهم بخش بین‌الملل دانست و تصریح کرد: در این بخش ارائه آثار هنرمندان تجسمی در رشته قرآنی از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، ترکیه، لبنان، ترکمنستان و آذربایجان پیش‌بینی شده است.

محمدکاظم دبیری، جانشین دبیر ستاد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، هدف از فعالیت بخش بین‌الملل دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد را معرفی این شهر و فعالیت‌های قرآنی آن به جهان اسلام عنوان کرد.
ارائه آثار هنرمندان تجسمی در رشته قرآنی از کشورهای مختلف
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد آشنایی با هنرمندان جهان اسلام را یکی از فعالیت‌های مهم بخش بین‌الملل دانست و تصریح کرد: در این بخش ارائه آثار هنرمندان تجسمی در رشته قرآنی از کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، ترکیه، لبنان، ترکمنستان و آذربایجان پیش‌بینی شده است.
دبیری از بخش آشنایی با فرهنگ ملل اسلامی به عنوان دیگر فعالیت مهم بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن امسال مشهد یاد کرد و افزود: این مهم با همکاری جامعه المصطفی العالمیه به اجرا درخواهد آمد.
معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی همچنین از حضور دانشجویان خارجی دانشگاه‌های مشهد در این نمایشگاه خبر داد.
وی ادامه داد: در بخش بین‌الملل دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد گزارش کاملی از فعالیت‌های بین‌المللی و قرآنی پایتخت فرهنگی جهان اسلام ارائه خواهد شد.
جانشین دبیر ستاد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، برگزاری نشست‌های تخصصی و خبری با موضوع معرفی مشهد، تاریخ، ویژگی‌ها و فعالیت‎های قرآنی این شهر به جهان اسلام را از دیگر فعایت‌های بخش بین‌الملل دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد برشمرد.
captcha