برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خوشاب
کد خبر: 3605533
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۹

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خوشاب

گروه شهرستان ها: فرماندار شهرستان خوشاب با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) همزمان با برگزاری محفل انس با قرآن در مرکز این شهرستان، گفت: مراسم مشابهی در روستاهای این شهرستان از جمله مشکان و نوده انقلاب برگزار می‌شود.

حسن ابارشی، فرماندار خوشاب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی حاصل تحقق آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: جامعه امروز ما با توجه به داشتن دشمنان قسم خورده، نیاز به اتحاد و همدلی بین آحاد مختلف مردم جامعه و انسجام بیشتر دارد.
فرماندار شهرستان خوشاب با اشاره به نیاز نسل جوان کشور به بهره‌مندی از اندیشه‌های امام خمینی(ره) و الگو گرفتن از ابعاد شخصیتی ایشان در زمینه‌های مختلف زندگی، گفت: به دلیل تقارن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان در سال جاری، برای حضور در برنامه‌های مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در سال جاری، اعزامی از این شهرستان به تهران نخواهیم داشت.
ابارشی با ابراز اینکه برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان خوشاب از ساعت 10 صبح  14 خرداد آغاز می‌شود، اظهار کرد: این مراسم در مسجد گلشن شهر سلطان‌آباد، محل برگزاری نماز جمعه این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه همزمان با این مراسم محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته شهرستان در همین مکان برگزار می شود، افزود: این مراسم مذهبی بعد از افطار در مسجد گلشن با قرآن‌خوانی به مناسبت سالگرد رحلت امام راحل(ره) ادامه خواهد داشت.
فرماندار خوشاب ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله مسابقه صحیفه‌خوانی، برگزاری مسابقه از وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی امام خمینی(ره) و انتشار سخنان و اندیشه‌های آن رهبر فرزانه در قالب کتاب از دیگر برنامه‌های این ایام است.
وی با بیان اینکه مراسم دیگری در این شهرستان به مناسبت سالگرد شهدای قیام 15 خرداد 42 در روز دوشنبه برگزار می‌شود، تصریح کرد: مشابه این برنامه‌ها در روستاهای شهرستان خوشاب از جمله مشکان و نوده انقلاب با حضور مردم شهیدپرور خوشاب برگزار خواهد شد.
captcha