ثبت نام از علاقه‌مندان به دوره‌های حفظ قرآن از سوی مؤسسه مهاد
کد خبر: 3606029
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن انجام می‌گیرد؛

ثبت نام از علاقه‌مندان به دوره‌های حفظ قرآن از سوی مؤسسه مهاد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: از علاقه‌مندان به حضور در دوره‌های حفظ قرآن در غرفه مؤسسه مهاد واقع در بخش مؤسسات غیردولتی نمایشگاه قرآن ثبت نام می‌شود.

طاهره نکوکردار، مدیر مؤسسه قرآنی مهاد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به فعالیت‌های این غرفه در بخش مؤسسات غیردولتی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه فعالیت مؤسسه ویژه در حوزه حفظ قرآن در بخش‌های حفظ یکساله، مقطعی شامل 10 و 5 جزء و همچنین حفظ غیرحضوری قرآن است، از بازدیدکنندگان علاقه‌مند ثبت‌ نام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه طی این فعالیت گزارشی از دستاوردها و فعالیت‌های مؤسسه در معرض دید عموم قرار گرفته است، عنوان کرد: در مؤسسه دوره‌هایی ویژه کودکان 2 سال به بالا، مهد قرآن و همچنین دوره‌هایی ویژه دختران نوجوان با عنوان «دختران آسمان» و در کنار آن فعالیت‌های جانبی و فرهنگی چون برپایی مسابقات، اردوهای تفریحی ـ علمی انجام می‌گیرد.
نکوکردار تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های غرفه قرار دادن میز رنگ‌آمیزی برای کودکان است که طی آن تصاویری متناسب با قطعه‌ای از آیات قرآن در اختیار نونهالان قرار داده می‌شود که طی فرآیند رنگ‌آمیزی خردسال آیه مورد نظر با او به زبان کودکان برای او گفته می‌شود بطوری که در اتمام رنگ‌آمیزی کودک آن قطعه از آیه را حفظ کرده است.
گفتنی است؛ این مؤسسه در خیابان 17 شهریور، خیابان عجب گل، خیابان سمنان، پلاک 30 قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 5-33687002 تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هشتم خردادماه با شعار «قرآن؛ اخلاق، زندگی» در مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد که تا ۲۶ خردادماه پذیرای بازدید عموم علاقه‌مندان است.
captcha