شهدای مدافع حرم سبب عزت و آبروی جهان اسلام شدند
کد خبر: 3606242
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

شهدای مدافع حرم سبب عزت و آبروی جهان اسلام شدند

گروه فرهنگی: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور، شهدا را سند زنده افتخار ملت و سند رسوایی دشمنان اسلام دانست و گفت: شهدای مدافع حرم سبب عزت و آبروی جهان اسلام شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سردار محمد نظر عظیمی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری چهاردهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه با درود به روح شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: شهدای مدفاع حرم امضا کننده سند اعتبار انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود: درود خدا بر همه خدمتگزارانی که به راه امام(ره) و صراط مستقیم شهدا معتقدند و با همه وجود در این راه گام برداشته‌اند.
سردار عظیمی تصریح کرد: این شهدا سند حقانیت ملت ایران و افتخارات ملت ایران هستند و دشمن بداند این اسناد زنده، سند رسوایی دشمن است.
وی گفت: صهیونیست‌ها و آمریکا مسببین اصلی جنایات منطقه‌اند و امروز مردم ما این مسئله را به‌خوبی می‌دانند.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور اظهار کرد: امروز بیشترین مراجعات جوانان نسل سوم و چهارم ما برای حضور در جبهه‌های سخت و برای مقابله با تکفیری‌ها است.
سردار عظیمی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم سبب عزت و آبروی جهان اسلام شدند، افزود: این افتخار ملت ما است و ان‌شاالله ادامه دهنده راه شهیدانمان باشیم.
captcha