جدیدترین تلاوت وحید نظریان+صوت
کد خبر: 3606573
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

جدیدترین تلاوت وحید نظریان+صوت

گروه جلسات و محافل: محفل باشکوه قرآنی به همت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساوه و شورای اسلامی و شهرداری شهر غرق آباد محفل انس با قرآن با حضور وحید نظریان، قاری ممتاز کشورمان در مسجد این شهر شهرستان ساوه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساوه و شورای اسلامی و شهرداری شهر شخر غرق آباد محفل انس با قرآن شب گذشته 14 خرداد ماه، با حضور وحید نظریان، قاری ممتاز کشورمان در مسجد شهر غرق آباد شهرستان ساوه برگزار گردید. در ابتدای این محفل نورانی امام جمعه غرق آباد حجت الاسلام و المسلمین جنتی نیا دقایقی درباره سیره قرآنی حضرت امام راحل (قدس سره الشریف) سخنرانی کرد و از قول حاج احمد آقا فرزند امام بیان کرد که امام آنقدر  با کتاب قرآن و مفاتیح مانوس بود که هر چند ماه یکبار کتاب مفاتیح را عوض می کردیم و سپس ادامه دادند که امام راحل در غیر ماه رمضان، به روش سیره اهل بیت (علیهم السلام) عمل می کردند.

جدیدترین تلاوت وحید نظریان+صوت

پس از سخنرانی امام جمعه محترم، وحید نظریان، قاری ممتاز کرمانشاهی، به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. و در انتهای این برنامه، فاطمی نیا از مادحین برجسته ساوجی در شب وفات بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه (سلام الله علیها )دقایقی به روضه خوانی و مدیحه سرایی پرداخت.

کد
دریافت

captcha