جهاددانشگاهی کردستان آماده حمایت از طرح های پژوهشی پژوهشگران را دارد
کد خبر: 3606901
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

جهاددانشگاهی کردستان آماده حمایت از طرح های پژوهشی پژوهشگران را دارد

گروه اجتماعی: سرپرست جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه بستر فعالیت های پژوهشی در این نهاد علمی فراهم است، گفت: جهاددانشگاهی کردستان آماده حمایت از طرح های پژوهشی پژوهشگران را دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مهندس چیا سهراب‌نژاد، سرپرست جهاددانشگاهی کردستان امروز، 16 خردادماه در دیدار با اساتید دانشگاه علمی – کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان اظهار کرد: این دیدار در راستای ایجاد زمینه همفکری و همکاری بیشتر در زمینه پژوهشی و آموزشی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه علمی – کاربردی انگیزه فعالیت پژوهشی چندانی نداریم این امر فقط مختص جهاددانشگاهی نیست، افزود: پژوهشگران و اساتید در زمینه پژوهش جهاددانشگاهی که یک نهاد علمی – پژوهشی بوده دید مثبتی داشته باشند.

سرپرست جهاددانشگاهی کردستان عنوان کرد: جهاددانشگاهی در سطح کشور دارای پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های معتبری بوده که پژوهشگاه رویان یکی از پژوهشگاه‌های برتر کشور در زمینه علمی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر پژوهش جهاد در دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی اعلام کرد: اساتید و مدرسان جهاددانشگاهی در قالب این دفتر می توانند کتاب، مقالات، طرح های پژوهشی خود را رائه کنند و از حمایت جهاددانشگاهی برخوردار شوند.

سهراب‌نژاد یادآور شد: ما در تلاشیم در هفته پژوهش فعال ‌تر از گذشته در عرصه علمی استان حضور داشته باشیم و اعضای افتخاری پژوهشی جهاددانشگاهی را فعال کنیم.

فرهادزمانی از اساتید دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی در ادامه این جلسه گفت: برای پیشرفت‌های پژوهشی باید کارگروه تخصصی متشکل از 9 نفر از اساتید دانشگاه را در سطح استان راه‌اندازی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: برای پیشرفت علمی دانشگاه هم دانشجو و هم  اساتید باید از اساتید در رشته‌های تخصصی خود آنها استفاده شود و واحدهای واگذار شده آنان نیز براین اساس باشد.

زمانی در پایان انتقادپذیری، دیدار با اساتید و دانشجویان، برگزاری منسجم برنامه‌های هفته پژوهش و ... را از برنامه‌های پیشنهادی به سرپرست جهاددانشگاهی واحد کردستان عنوان کرد. 


captcha