برنامه «كريم رمضان» از راديو معارف پخش مي‌شود
کد خبر: 3607315
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

برنامه «كريم رمضان» از راديو معارف پخش مي‌شود

گروه چندرسانه ای: مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش برنامه «كريم رمضان» به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبي(ع) از اين رسانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، برنامه «بر سفره کرامت» از جمله برنامه‌های تولیدی ویژه این مناسبت است که به همت گروه قرآن و اهل بیت(ع) تولید شده است.
حجج اسلام سعیدی، قادری و عرفان به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند که ابعاد مختلف کرامت در ماه رمضان بر اساس سیره امام حسن(ع) از جمله موضوعاتی است که کارشناسان به آن می‌پردازند.
در این برنامه شاخص‌های فرد کریم و نکات و آموزه‌های زندگی حضرت تبیین می‌شود و در بخشی دیگر رفتار کریمانه امام حسن مجتبی(ع) ذکر می‌شود و به الگوگیری از ایشان در دوران کنونی تأکید خواهد شد و در این زمینه بحث می‌شود.
برنامه بر سفره کرامت در روز جمعه 19 خرداد از ساعت 21:15 تا 22:30 خبر داد و افزود: علی اسماعیلی به عنوان تهیه‌کننده و رضا حبیبی به عنوان گوینده و مجری در این برنامه نقش‌آفرینی می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین عبدی به عنوان کارشناس این برنامه است که روز شنبه 20 خرداد امسال از ساعت 8:40 تا 10 از این رسانه به صورت زنده پخش می‌شود.
شرح زندگانی امام حسن(ع) برای مخاطبان بیان می‌شود و این امام بزرگوار به عنوان الگویی برای جوانان در زمینه آراستگی، بردباری، جوانمردی، خوش خلقی، دور اندیشی، رسیدگی به یتیمان، روزه‌داری و... معرفی خواهد شد.
محمد حسین‌پور به عنوان تهیه‌کننده و مجید گلشیری به عنوان گوینده و مجری این برنامه است.

captcha