کتاب «درسنامه تربیت فطری» به چاپ دوم رسید
کد خبر: 3607388
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

کتاب «درسنامه تربیت فطری» به چاپ دوم رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی: کتاب «درسنامه تربیت فطری» به همت موسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی موسسه تدبر در قرآن، کتاب «درسنامه تربیت فطری» به چاپ دوم رسید.
بنابر این گزارش، در پشت جلد این کتاب آمده است: «امروز حرکت انقلاب، هدف‌های انقلاب، همان چیزهایی است که در روز اول ترسیم شد و امام بزرگوار و حکیم ما آن‌ها را ترسیم کرد. این هدف‌ها با فطرت مردم هماهنگ بود، لذا مردم آن را گرفتند؛ و الا دل میلیون‌ها مردم را به یک سمتی متوجه کردن، کار عادی‌ای نیست. وقتی کسی با فطرت سخن می‌گوید، از خدا حرف می‌زند، فطرت‌ها به او متوجه می‌شود؛ (لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الفت بین قلوبهم و لکن الله الف بینهم). دست قدرت خداست که دل ها را به یک سمتی هدایت می کند؛ لذا نتیجه این می شود».
گفتنی است، این کتاب با قیمت 180000 ریال و در 248 صفحه، در قطع وزیری و جلد گالینگور به همت انتشارات تدبر در قرآن و سیره چاپ و روانه بازار شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب از انتشارات تدبر در قرآن و سیره به روش‌های مراجعه حضوری به آدرس میدان ده دی، نبش رازی 8، تماس با شماره 38552408-051 مراجعه به وبگاه www.book-tadabbor.ir اقدام کنند.
captcha