اجرای همزمان 4 برنامه قرآنی در غرفه ستاد عالی کانون‌های مساجد
کد خبر: 3608266
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲

اجرای همزمان 4 برنامه قرآنی در غرفه ستاد عالی کانون‌های مساجد

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهار برنامه قرآنی به صورت همزمان و روزانه در غرفه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد نمایشگاه بین‌المللی قرآن در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت مسئولان غرفه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، چهار برنامه قرآنی به صورت روزانه و همزمان در محل این غرفه ویژه گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

همچنین، این برنامه‌های قرآنی شامل مسابقه قرآن و خانواده‌ها، کرسی تلاوت ویژه کودکان و نوجوانان، برنامه اصلاح اذکار نماز و مسابقه پیام آیات قرآنی است که طی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن در محل غرفه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد اجرا می‌شود.

همچنین، هر روز نیز مراسم قرعه‌کشی و انتخاب نفرات برگزیده مسابقات مختلف قرآنی این غرفه طی ساعات 20 و 23 در محل غرفه واقع در بخش نهادهای غیر دولتی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می شود.

در پایان برگزاری این مسابقات و اجرای مراسم قرعه کشی نیز به هریک از نفرات برگزیده جوایزی از جمله کارت هدیه، قلم قرآنی و جوایز ویژه کودکان و نوجوانان به رسم یادبود اعطا خواهد شد.

یادآور می‌شود، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هشتم خردادماه با شعار «قرآن؛ اخلاق،زندگی» در مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد که تا ۲۶ خردادماه پذیرای بازدید عموم علاقه‌مندان است.

captcha