برگزاری محفل انس با قرآن کریم کانون جوانان در قم
کد خبر: 3608541
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

برگزاری محفل انس با قرآن کریم کانون جوانان در قم

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل ختم قرآن کریم با مشارکت اعضای کانون جوانان خواهران در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

اعظم پاک‌نژاد، مسئول برگزاری این محفل قرآنی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و ایجاد نشاط معنوی در جوانان هلال احمر و استفاده از فیوضات ماه پر برکت رمضان، محفل ختم قرآن کریم با مشارکت اعضای کانون جوانان خواهران در مرکز امور جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.
کارشناس مسئول کانون جوانان خواهران قم با اشاره به اهمیت و ارزش والای قرآن و آموزه های قرآنی در زندگی، تصریح کرد: شور و نشاط معنوی لازمه اجرای موفق فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه در بین جوانان است.
پاکنژاد با تاکید بر اهمیت توسعه برنامه های قرآنی به عنوان یک فعالیت فرهنگی و تربیتی، افزود: محفل «انس با قرآن» که با استقبال جوانان هلال احمر همراه بود بصورت ختم کل قرآن توسط اعضای کانون جوانان خواهران در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اجرا شد.
وی با تشریح ابعاد مختلف استفاده عملی از فرامین قرآن کریم در خدمت به دیگران و اهداف اجرا این طرح، خاطرنشان کرد: اقدام به برگزاری چنین برنامه هایی در هلال احمر؛ نخست، کسب رضایت پرودگار متعال و در درجه دوم ترویج تعالیم دینی در راستای اهداف انسانی جمعیت هلال احمر است.
captcha