تروریست نماد مردم‌سالاری دینی و نماد اعتقاد ملت ایران را هدف قرار گرفت
کد خبر: 3608553
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
معاون استاندار خراسان شمالی:

تروریست نماد مردم‌سالاری دینی و نماد اعتقاد ملت ایران را هدف قرار گرفت

گروه سیاست و اقتصاد: معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام(ره) با بیان اینکه آن‌ها با اعتقاد، مذهب و با دموکراسی و آزادی ملت ایران مشکل دارند، گفت: تروریست نماد مردم‌سالاری دینی و نماد اعتقاد این ملت را هدف قرار گرفت.

محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه با این حرکت ددمنشانه دوباره گروهک تروریستی داعش نشان داد که اعتقادی به انسانیت و اسلام ندارد، اظهار کرد: ملت ایران در طول تاریخ حیات خود به ویژه پس از انقلاب اسلامی بارها زخم های زیادی از تروریست جهانی خورده است اما این سوء قصدها، ملت ایران را متحدتر کرده است.
وی حمله تروریست ها و نفوذ آن ها به دل خانه ملت را حرکتی متوهمانه خواند و ادامه داد: این اقدام نافرجام همراه با اتحاد ملت ایران و هوشیاری نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و بسیج مردم، نتیجه ای جز خواری و خفت برای تروریست ها برجای نگذاشت و نشان داد که نفوذ به ملت ایران و خرابکاری به آسانی ممکن نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در عراق زمین گیر شده اند و در سوریه به زودی نابود می شوند و این جرثومه فساد به یاری خداوند و همبستگی مسلمانان از صحنه روزگار حذف شده و به دامن صهیونیست هایی بر می گردد که این خطر را در دامن ملت های بی گناه انداخته اند.
ایرانی با بیان اینکه اقتدار مقام معظم رهبری و ملت ایران چنان فولادین و محکم است که اینگونه اقدامات زبون خللی در اراده ملت ایران وارد نمی آورد، تصریح کرد: آن ها می خواستند حرم امام راحل که نماد مذهبی ملت و مجلس شورای اسلامی که نماد دموکراسی است را هدف بگیرند و با این اقدام نشان دادند که دشمن دموکراسی و دین هستند.
وی با تاکید بر اینکه گروهک تروریستی داعش با مردم سالاری و دین مشکل دارد، اضافه کرد: این اتفاق زمانی افتاد که ملت ایران از امتحان بزرگ دموکراسی و انتخابات سرافراز بیرون آمدند و با حضور حداکثری پای صندوق های رای، رئیس جمهور و اعضای شورای شهر خود را انتخاب کردند.
وی گفت: گروهک تروریستی داعش به خیال خام خود فکر کرده می تواند در ملت ایران رعب و وحشت ایجاد نماید و ندانست که آزموده را آزمودن خطا است و اقدام کورشان در نطفه خفه می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی هلاکت تروریست ها در کمترین زمان ممکن و پیگیری نیروهای اطلاعاتی و انهدام باند تبهکاران داعش را نشان از هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره بر آرمان هایش پافشاری کرده و تقدیم هزاران شهید به انقلاب اسلامی، این درس را به استکبار جهانی داده که ملت ایران از مرگ هراسی ندارد.
ایرانی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای مظلوم حادثه ترور مجلس شورای اسلامی، از شهدای مدافع حرم یاد کرد و افزود: اگر این شهدا نبودند و تدابیر امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در قبال تروریست ها به موقع انجام نمی شد، آن ها به خود اجازه می دادند که برنامه های دیگری را در این کشور پیاده کنند اما امروز در مقابله با نیروهای همیشه بیدار و مدافع کشورمان زبون هستند.
وی ادامه داد: تروریست های تکفیری یارای مقابله رو در رو با نیروهای جمهوری اسلامی ایران را ندارند و مردم مظلوم را به رگبار می بندند که از نظر نظامی این اقدامات شرم آور هیچ ارزشی ندارد و شهادت مردم مظلوم فقط پرونده آن ها را سیاه تر می کند.
وی تصریح کرد: به امید خدا دست انتقام ملت ایران بر سر آن ها فرود می آید و همانطور که لانه شیطانی آن ها توسط نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در کمترین زمان ممکن کشف شد، در زیر گام های سربازان اسلام به هلاکت می رسند و جهان از شر وجود این گروهک تکفیری خبیث خلاص می شود.
این مسئول اضافه کرد: گروهک تروریستی داعش باطل است و باطل سرانجامی جز انحطاط ندارد بنابراین اقدامات کور جز انسجام ملت ایران و از بین بردن خودشان با خفت و خواری پیامدی ندارد.
ایرانی خطاب به حامیان تروریست ها تصریح کرد: بدانند که در مقابل اراده ملت ایران و آرمان های مردم نمی توانند بایستند و امروز موظفیم که در مقابل این تهدیدات یکپارچه، متحد و همدل بایستیم.
وی با بیان اینکه اخیرا کلیپ هایی با زبان کردی و با هدف ایجاد اختلاف در میان قومیت های کشورمان در شبکه های مجازی منتشر کرده اند، افزود: پیش مرگان کرد ما در موصل عراق و سوریه داعش را زمین گیر کرده اند و کردهای غیور ایران، همواره در صحنه های انقلاب پشتیبان نظام بوده اند و هرگز اجازه خرابکاری به تروریست های داعشی را در این کشور نمی دهند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی اقوام کرد ایرانی را از افتخارات نظام و پشتیبان رهبری توصیف کرد و یادآور شد: قومیت های متنوع کشورمان از جمله ترک، کرد، بلوچ، ترکمن، عرب و غیره زیر پرچم اسلام ید واحده هستند و تا پیروزی جهانی اسلام بر کفر در زیر پرچم ولایت با یکدیگرند و دشمنان باید خیال خام تفرقه افکنی را با خود به گور ببرند.
ایرانی با آرزوی علو درجات برای شهدای حادثه تروریستی اخیر مجلس شورای اسلامی و صبر جمیل برای خانواده این شهدا، اضافه کرد: ملت ایران همواره با تقدیم شهید به انقلاب اسلامی، از خاک وطن دفاع کرده و تحمل اقدامات خرابکارانه در این خاک و مرز و بوم را ندارد.
captcha