فراخوان ودیعه‌گذاران سال۸۶ استان تهران برای لیست انتظار
کد خبر: 3608575
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

فراخوان ودیعه‌گذاران سال۸۶ استان تهران برای لیست انتظار

گروه جامعه: مدیر حج و زیارت استان تهران از ودیعه‌گذاران سال ۸۶ دعوت كرد تا برای قرار گرفتن در لیست انتظار حج تمتع ۹۶ هر چه سریعتر نام‌نویسی خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، مهران فرشید، مدیر حج و زیارت استان تهران درباره آخرین جزئیات ثبت‌نام حج تمتع ۹۶ در استان تهران اظهار كرد: ودیعه‌گذاران حج تمتع ۸۶ استان تهران نیز می‌توانند تا پایان وقت اداری ۲۲ خرداد‌ماه، با مراجعه به سامانه Tehran.haj.ir در لیست انتظار نام‌نویسی كنند.

وی ادامه داد: بدیهی است از متقاضیان به ترتیب اولویت تشرف و زمان ثبت درخواست در لیست انتظار دعوت به‌عمل خواهد آمد بنابراین متقاضیان زودتر مراحل نام‌نویسی را انجام دهند.

مدیر حج و زیارت استان تهران تصریح كرد: ضمنا مهلت ثبت‌نام در كاروان‌ها برای دارندگان اسناد تمتع سال ۸۵ نیز تا پایان وقت اداری فردا، ۲۲ خرداد‌ماه، خواهد بود و آنها می‌توانند هر چه زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهند.

به گفته فرشید، ظرفیت خالی كاروان‌های استان تهران بسیار محدود است و كسانی كه بنابر اولویت قصد سفر به حج تمتع ۹۶ را دارند باید هر چه زودتر مراحل نام‌نویسی را نهایی كنند؛ امسال بیش از ۱۱ هزار نفر از متقاضیان حج در استان تهران به حج تمتع ۹۶ اعزام می‌شوند.

بنابر فراخوان سازمان حج و زیارت دارندگان فیش‌های حج تا پایان سال ۸۵ تا روز گذشته، ۲۰ خرداد‌ماه، فرصت داشتند در كاروان‌های حج سال جاری ثبت‌نام كنند.

در این مرحله از نام‌نویسی بسیاری از استان‌ها ظرفیت خود را تكمیل كردند و معدود استان‌های دارای ظرفیت خالی نیز قرار است از لیست انتظار و ذخیره ثبت‌نام شده استفاده كنند.


captcha