برگزاری محفل انس با قرآن شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب
کد خبر: 3608643
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

برگزاری محفل انس با قرآن شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل بزرگ انس با قرآن با حضور قاریان و شرکت‌کنندگان مراسم جزء‌خوانی 14 مرکز برگزارکننده شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب 29 خردادماه برگزار می‌شود.

سید‌هاشم موسوی‌نسب، کارشناس اداره آموزش معارف اسلامی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان از برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شرکت خبر داد.

وی گفت: این محفل قرآنی ساعت 19 دوشنبه 29 خردادماه با حضور قاریان و شرکت‌کنندگان مراسم جزءخوانی قرآن کریم این شرکت در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد. در این برنامه از قاریان مطرح استانی جهت قرائت یک جزء از قرآن کریم استفاده خواهد شد.

کارشناس ارشد معارف اسلامی اداره آموزش معارف اسلامی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بیان کرد: هیئتی از دار‌القرآن مرکزی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز از تهران و مسئولان استانی نیز در این مراسم که به میزبانی مسجد امام حسین(ع) نیوساید اهواز برگزار شد، حضور خواهند یافت.

موسوی‌نسب عنوان کرد: 14 مرکز و حسینیه و نمازخانه در ایام ماه رمضان مراسم جزءخوانی قرآن کریم را در بخش مرکزی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار می‌کنند.

گفتنی است؛ سید هاشم موسوی‌نسب و سید جاسم موسوی قاریان این محفل قرآنی خواهند بود.

captcha