تلاوت مجلسی قاری اعزامی از ایران در مزارشریف
کد خبر: 3608656
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

تلاوت مجلسی قاری اعزامی از ایران در مزارشریف

گروه بین‌الملل: تلاوت مجلسی قرآن کریم با حضور محمدحسن حسن‌زاده، اعزامی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مزار شریف اجرا شد.

تلاوت مجلسی قاری اعزامی از ایران در مزارشریف
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدحسن حسن‌زاده، قاری بین‌المللی افغانستان مقیم شهر یزد اعزامی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، 19 خردادماه به منظور اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی به مزار شریف سفر كرد.
این قاری قرآن در نخستین برنامه سفر خود به مزارشریف، ضمن حضور در محفل انس با قرآن كریم و دومین نمایشگاه قرآنی سوره به تلاوت مجلسی قرآن کریم پرداخت كه مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
وی در دومین برنامه سفر خود، در مراسم جمع‌خوانی شورای قاریان ولایت بلخ در مسجد حاجی مجید حضور یافت و آیاتی از كلام‌الله مجید قرائت كرد.
مدیحه‌سرایی در آیین بزرگداشت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در مکتب خصوصی نیکان و تلاوت مجلسی قرآن كریم در محفل انس با قرآن، از دیگر برنامه‌های سفر این قاری بین‌المللی به مزار شریف بود كه با استقبال همگان مواجه شد.
بنابر اعلام این خبر، حسن‌زاده، قاری بین‌المللی افغانستان مقیم شهر یزد به منظور اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی، تا ششم تیرماه سال جاری با هماهنگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف حضور خواهد داشت.

captcha