جشنواره عکس «قاب ماندگار» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود
کد خبر: 3608701
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
بیگی:

جشنواره عکس «قاب ماندگار» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

گروه هنر: مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره عکس قاب ماندگار در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری بسیج سرهنگ پاسدار مجتبی بیگی اظهار کرد: این جشنواره به صورت استانی برگزار می‎شود و شرکت در این جشنواره برای عموم مردم آزاد است.
وی با اشاره به موضوع‌های جشنواره خاطرنشان کرد: ‌علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در سه موضوع مستند اجتماعی، طبیعت استان چهارمحال و بختیاری ، ماه رمضان، نماز و نیایش را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.
این مسئول به اهداف این جشنواره اشاره داشت و تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری عکاسان استان، تشویق جامعه هنری و ترغیب هنرمندان عکاس برای پرداختن به موضوعات متنوع، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و استعدادیابی از میان جوانان علاقمند از جمله اهداف جشنواره عکس قاب ماندگار  می‎باشد.
 مسئول بسیج هنرمندان استان افزود:  علاقه‎مندان می‌توانند آثار خود را تا 31 تیرماه در سایت بسیج هنرمندان استان به به نشانی www.honarchb.ir  ارسال نمایند.
 وی به داوری این جشنواره نیز اشاره داشت و عنوان کرد:  کریم منزوی، سید اسماعیل موسوی، ایوب پشتوار، داوری این جشنواره را برعهده دارند.

captcha