میزبانی مصلای امام خمینی(ره) از شب‌ زنده‌داران
کد خبر: 3608763
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

میزبانی مصلای امام خمینی(ره) از شب‌ زنده‌داران

گروه جامعه: مصلای امام خمینی(ره) همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن همانند سال‌های گذشته میزبان شب زنده‌داران شب قدر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مصلای امام خمینی(ره) همانند سال‌های گذشته در ایام شب‌های قدر، میزبان شب زنده‌داران خواهد بود. این مراسم از ساعت 22 در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

این ایام مصادف با شب‌های 23، 25 و 27 خردادماه است که سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان و مداحی مرتضی طاهری در شبستان مصلی که تا ساعت 2:30 بامداد ادامه دارد، از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این شب‌هاست.

محمدحسین سعیدیان، قرائت قرآن ابتدای مراسم احیای شب نوزدهم را به عهده خواهد داشت و قربانعلی و یزدان‌پناه دعای جوشن کبیر را قرائت خواهند کرد. مجری مراسم نیز مجید یراق‌بافان خواهد بود.

مراسم شب بیست و یکم نیز با قرائت قرآن کریم توسط حمیدرضا احمدی وفا آغاز خواهد شد و در ادامه مهدی قربانعلی و حسین یزدان‌پناه، دعای جوشن کبیر را قرائت خواهند کرد. حسن سلطانی نیز به عنوان مجری مراسم میزبان شب زنده‌داران خواهد بود.

برنامه‌های شب بیست و سوم نیز با اندکی تغییر همانند شب‌های نوزدهم و بیست و یکم برگزار خواهد شد. در این شب، محمدرضا پورزرگری قرائت قرآن ابتدای مراسم را برعهده دارد و کریم دولتی و معتز آقایی به ترتیل‌خوانی خواهند پرداخت.

captcha