همایش «امید و هدایت از طریق قرآن» در آمریکا
کد خبر: 3608790
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

همایش «امید و هدایت از طریق قرآن» در آمریکا

گروه بین‌الملل: پنجاه‌و‌چهارمین همایش سالانه مسلمانان شمال آمریکا 9 تا 12 تیرماه در شهر «رزمونت» در ایالت ایلینوی آمریکا برگزار می‌شود.

همایش «امید و هدایت از طریق قرآن» در آمریکا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «The Indiana Panorama»، این برنامه که یکی از بزرگترین گردهمایی‌های مسلمانان آمریکا و کانادا است، امسال با موضوع «امید و هدایت از طریق قرآن» برگزار می‌شود.
سخنرانی 200 سخنران مشهور، میزگردها، مسابقات قرآن، ضیافت پیروان ادیان، جشنواره و نمایشگاه، جشنواره فیلم، ملاقات با نویسندگان، بزرگترین بازار آمریکا با 550 غرفه، نمایشگاه سلامت، نمایشگاه عکس و هنر و برنامه‌های ویژه کودکان از جمله برنامه‌هایی است که در این برنامه برگزار می‌شود.
این گردهمایی سه روزه مسلمانان و پیروان ادیان، خانواده‌ها، کسب‌وکارها و سازمان‌های غیردولتی را برای برگزاری سخنرانی‌ها، بحث‌ها و گفت‌وگوها گردهم می‌آورد.
این برنامه بر اتحاد پیروان ادیان و تمرکز بر ایمان برای تغییرات اجتماعی تمرکز دارد و در آن مسلمانان و میهمانانی از ادیان مختلف حضور دارند و این گردهمایی عرصه‌ای است برای ایجاد شبکه ارتباطی، تبادل عقاید و گوش کردن به سخنرانان است.
علاوه بر این‌ها، کنفرانس‌هایی به میزبانی انجمن دانشجویان مسلمان سراسر آمریکا و کانادا و سازمان جوانان مسلمان شمال آمریکا برگزار خواهد شد.
captcha