نصب بیلبوردهای رمضانیه در فلوریدا
کد خبر: 3608862
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

نصب بیلبوردهای رمضانیه در فلوریدا

گروه بین‌الملل: عده‌ای از رهبران اسلامی شهر «تمپا» در ایالت «فلوریدا» آمریکا در اقدامی مبتکرانه ضمن انتقاد از شعار تبلیغاتی ترامپ در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری، بیلبوردهایی را در چهار خیابان اصلی این شهر برای ابلاغ پیام دوستی ماه مبارک رمضان نصب کردند.

بیلبوردهای پیام رمضانیه در فلوریدا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «wspa»، این بیلبوردها که با کمک‌های نقدی مسلمانان شهر تمپا تهیه شده، حاوی شعار «آمریکا را با عشق، دلسوزی و بخشش می‌سازیم» به جای «دوباره آمریکای بزرگ را می‌سازیم»، شعار ترامپ در زمان انتخابات است.
در زیر این شعار شماره تماس و لینک وب‌سایت (WhyIslam.org) برای پاسخگویی به سؤال «چرا اسلام» درج شده است که در این وب‌سایت اطلاعاتی در مورد اسلام و مسلمانان همچنین دانلود رایگان قرآن کریم وجود دارد.
«احمد یوسف»، از اعضای سازمان غیرانتفاعی جامعه آمریکای شمالی (ICNA) در این باره گفت: خدمت به همسایگان از روی دوستی، دلسوزی و بخشش اصول اصلی اسلام در ماه مبارک رمضان و در تمام طول سال است و تمام مردم آمریکا در صورتی می‌توانند آمریکای بزرگ را بسازند که با هم اتحاد داشته و به این پیام پایبند باشند.
بیلبوردهای پیام رمضانیه در فلوریدا
captcha