عزیمت گروه تواشیح مشکات خوزستان به تایلند
کد خبر: 3608901
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
امشب صورت می‌گیرد؛

عزیمت گروه تواشیح مشکات خوزستان به تایلند

گروه فعالیت‌های قرآنی: گروه تواشیح مشکات خوزستان از سوی شورای عالی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به دو کشور تایلند و میانمار سفر می‌کنند.

ماجد نصری، مسئول گروه تواشیح مشکات اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: براساس برنامه هر ساله شورای عالی قرآن کریم در اعزام قاریان، حافظان و گروه‌های تواشیح به کشورهای مختلف دنیا، امسال هم گروه تواشیح مشکات خوزستان در ماه مبارک رمضان به دو کشور تایلند و میانمار سفر می‌کند.

وی ادامه داد: این سفر تبلیغی قرآنی بر اساس اعلام شورای عالی قرآن کریم 11 روز بدون در نظر گرفتن روزهای رفت و آمد به طول می‌انجامد که بیشترین زمان گروه در کشور تایلند است؛ البته در هماهنگی صورت گرفته با رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور میانمار این گروه دو روز را در این کشور به اجرای برنامه خواهد پرداخت. 

نصری به ارائه توضیحات درباره آثار اجرایی در این سفر پرداخت و گفت: به دلیل آنکه یکی از روزهای این سفر حضور ما در مراسم روز قدس است اثری با موضوع فلسطین آماده شده است. عمده آثاری که برای اجرا آماده شده با موضوع مناجات، پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) است.

مسئول گروه تواشیح مشکات اهواز با بیان اینکه اگرچه بر اساس اعلام شورای عالی قرآن قرائت قرآن و ابتهال‌خوانی هم در برنامه‌ها باید گنجانده شود اما اولیت کار ما با تواشیح‌خوانی است،‌ تصریح کرد: از همه می‌خواهیم برای ما دعا کنند تا با اجرای خود ذهنیتی که درباره ایران در برخی از کشورها وجود دارد از بین برود.

یادآور می‌شود، گروه تواشیح مشکات خوزستان دارنده رتبه نخست سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم است.

به گزارش ایکنا خوزستان،‌ ماجد نصری، سید فؤاد شوکاوی، سید جاسم موسوی و عقیل فریسات 4 عضو گروه تواشیح مشکات در سفر به دو کشور تایلند و میانمار هستند.

همچنین این گروه ساعت 22:10 امشب 22 خردادماه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به سمت بانکوک پرواز خواهد کرد.

captcha