برگزاری کلاس‌های آموزش مفاهیم قرآن در قزوین
کد خبر: 3609048
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

برگزاری کلاس‌های آموزش مفاهیم قرآن در قزوین

مسؤول کانون قرآن و عترت مدرسه علمیه کوثر گفت: کانون قرآن و عترت این مدرسه در تابستان امسال کلاس های آموزشی با محوریت برنامه‌های قرآنی را در رده‌های مختلف سنی برای بانوان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) رسا نوشت: زهرا محمد زاده، مسؤول کانون قرآن و عترت مدرسه علمیه کوثر با اشاره به کلاسهای آموزشی این کانون در تابستان، گفت: کانون قرآن و عترت مدرسه علمیه کوثر در تابستان امسال کلاس های آموزشی با محوریت برنامه‌های قرآنی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این کلاسها برای گروه‌های سنی مختلف خردسال، کودک، نوجوان، جوان و بزرگسالان برگزار می‌شود که روخوانی و روانخوانی، ترتیل، حفظ، تفسیر قرآن کریم و نهج البلاغه و احکام از جمله این کلاس ها هستند.

محمد زاده سپس به کلاس های ویژه کودکان اشاره و عنوان کرد: کلاس های شعر و قصه خوانی با محوریت داستان های قرآنی به طور ویژه برای کودکان برگزار خواهد شد و در این کلاس ها مربیان متخصص این حوزه به کار گرفته خواهند شد.

وی با بیان هدف برگزاری این دوره‌های آموزشی، ابراز داشت: مأنوس شدن کودکان با قرآن و فرهنگ دینی و آموزش با مبانی قرآنی از اهمیت بالایی برخوردار است و انتقال مفاهیم قرآنی در قالب های داستان، شعر و جذاب علاوه بر سرگرم شدن می‌تواند آنان را به قرآن علاقه‌مند ساخته و زمینه را برای فعالیت بیشتر قرآنی آنان در آینده فراهم سازد.   

مسؤول کانون قرآن مدرسه علمیه کوثر قزوین با اشاره به زمان برگزاری کلاس ها، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ثبت نام برای کلاس ها آغاز شده و پس از ماه مبارک رمضان کلاس ها که ویژه تمام بانوان است برگزار خواهد شد.

وی در ادامه یاد آور شد: کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم حتی برای افراد کم سواد و بیسواد که در ماه رمضان سال گذشته برگزار شد با توجه به استقبال و درخواست شرکت کنندگان در طی این یک سال به طور مداوم در کانون قرآن مدرسه علمیه کوثر برگزار شد.

محمد زاده در پایان به برنامه‌های کانون قرآن در ایام ماه رمضان اشاره کرد و گفت: مراسم جزء خوانی، تفسیر، اخلاق، احکام، سخنرانی، مداحی، برگزاری نماز قضا و نماز جماعت از برنامه‌های کانون قرآن این مدرسه علمیه در ایام ماه مبارک رمضان امسال بود که با استقبال عموم بانوان همراه بود.
captcha