پیش‌بینی برگزاری 20 محفل انس با قرآن ویژه ماه رمضان در مشهد
کد خبر: 3609427
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

پیش‌بینی برگزاری 20 محفل انس با قرآن ویژه ماه رمضان در مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد با بیان اینکه برگزاری 20 محفل انس با قرآن برای شهر مشهد در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است، گفت: 14 مورد این محافل در حاشیه شهر و شش محفل نیز در مساجد شاخص سطح مشهد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد ذاکری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، بیان کرد: همزمان با روز 19 رمضان المبارک، محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور مهدی تقی‌پور، قاری بین‌المللی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برای جذب جوانان و نوجوانان به حضور در محافل از قاریان نوجوان نیز جهت تلاوت در محافل قرآنی دعوت شده است، افزود: در ادامه این محفل رضا گلشاهی، قاری و حافظ قرآن جمع عاشقان و دوستداران قرآن و عترت را با تلاوت آیاتی چند از کلام روح‌بخش الهی به فیض معنوی می‌رساند.
ذاکری اظهار کرد: محافل انس با قرآن کریم مشهد از روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان، 20 محفل قرآنی با حضور قاریان بین المللی و ممتاز در جمع عاشقان قرآن و عترت برگزار خواهد شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد اظهار کرد: از 20 محفل قرآن، برگزاری 14 محفل در حاشیه شهر و شش محفل در مساجد شاخص سطح مشهد پیش‌بینی شده است.
وی در پایان گفت: نهمین محفل انس با قرآن کریم مشهد چهارشنبه، 24 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان المبارک ساعت 21 در مسجد امام علی بن ابیطالب(ع) واقع در شهرک شهید رجایی، خیابان پورسینا برگزار خواهد شد.
captcha