اعلام برنامه‌های شب‌های قدر امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد
کد خبر: 3609441
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

اعلام برنامه‌های شب‌های قدر امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد

گروه معارف: برنامه‌های شب‌های قدر طی سه شب در 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده سید‌عباس‌(ع) بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عظیم آسوده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بجنورد از برگزاری برنامه های شب های قدر در مرکز استان خبر داد و گفت:این برنامه ها در لیالی 19 ، 21 و 23 ماه مبارک رمضان رمضان در آستان مقدس امامزاده سید عباس(ع) بجنورد برگزار می شود.
وی قرائت قرآن کریم، نماز صد رکعتی،دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سر را از برنامه های شب های قدر امامزاده سید عباس بجنورد اعلام کرد.
وی شروع برنامه های شب قدر را از ساعت 21 شب 19 رمضان اعلام  و گفت  این مراسم  با سخنرانی حجت الاسلام رئوف سید نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان برگزارو در شب 21 ماه رمضان با سخنرانی حجت الاسلام شرفخانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور و در شب 23 ماه رمضان با سخنرانی آیت الله یعقوبی نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار می شود..
حجت الاسلام آسوده با اعلام این که در این سه شب قاریان حجت الاسلام محمدی،رضا کریمی و ابوالفضل شکیبا قرآن کریم را قرائت می کنند،اظهار داشت:در شب های قدر حجج الاسلام براتیان،هدایتی،ولی پور، صفری و آقایان سلماسی و محمد زاده به ادعیه خوانی می پردازنند.
وی مداحان شب های قدر را حسین محراب،مصطفی محمدنیا و حاج رجب قدوسی اعلام کرد.
رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بجنورد از حضور محمود شمیس قاری مصری در شب 22 رمضان در بجنورد خبر داد و گفت: این مراسم با حضور قاریان و عموم مردم از ساعت 18  بعد از جزء خوانی قرآن کریم در محل شبستان امامزاده سید عباس (ع)بجنورد برگزار می شود.
captcha