اداره ارشاد شیروان با ٣٠ پایگاه اوقات فراغت به استقبال تابستان می‌رود
کد خبر: 3609443
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

اداره ارشاد شیروان با ٣٠ پایگاه اوقات فراغت به استقبال تابستان می‌رود

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان با ٣٠ پایگاه اوقات فراغت به استقبال تابستان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ احمد زیبایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان، از آمادگی آموزشگاه‌های آزاد و موسسات فرهنگی هنری و قرآن و عترت این اداره در طرح اوقات فراغت تابستان٩٦ شهرستان شیروان خبر داد.
وی افزود: اوقات فراغت به عنوان یک پدیده فرهنگی، اجتماعی که در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره مؤثر است موضوع مشترک بین تمام اقشار جامعه است.
زیبایی ادامه داد: ویژگی‌های نهفته در اوقات فراغت عاملی است که از یک سو مورد توجه و عنایت دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت و مسئولان امور فرهنگی و از طرف دیگر روان‌شناسان و جامعه‌شناسان قرار می‌گیرد به طوری که بسیاری از کارشناسان معتقدند اوقات فراغت آیینه تما‌م نمای فرهنگ یک جامعه است.
وی تصریح کرد: ٣٠ پایگاه ثابت به ترتیب پنج پایگاه آموزش قرآن و عترت،  سه پایگاه آموزش زبان های خارجه، پنج پایگاه آموزش هنرهای تجسمی، سه پایگاه آموزش خوشنویسی، یک پایگاه مهارت آموزی، یک پایگاه آموزش موسیقی، یک پایگاه آموزش بازیگری و همچنین ١٠ کانون فرهنگی هنری مساجد از جمله پایگاه های فعال در تابستان سال جاری خواهند بود.
captcha