تربیت نابغه‌های قرآنی در قالب برنامه‌ای چندرسانه‌ای
کد خبر: 3609587
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

تربیت نابغه‌های قرآنی در قالب برنامه‌ای چندرسانه‌ای

‌گروه شبکه اجتماعی: علاقه‌مندان به قرآن می‌توانند از طریق نرم‌افزار «کودک نابغه قرآنی» و با ارائه آموزش مفاهیم قرآنی فرزندان خود را به یک نابغه قرانی تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بخش رسانه‌های دیجیتال بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن نرم‌افزاری را ارائه می‌دهد که با آموزش و معرفی مفاهیم قرآن کریم برای کودکان، فضا را برای بارور شدن استعداد آنها فراهم می‌کند.

این برنامه همراه با آموزش ترتیل و روخوانی قرآن کریم به انضمام برنامه‌های آموزشی تربیتی کودکان بر اساس محتوای قرآنی و اسلام موقعیتی را فراهم کرده است تا کودکان قرآن را به آسانی فراگیرند. یکی از قابلیت‌های این نرم‌افزار آموزش دو زبانه است، که به راحتی با کودکان ارتباط برقرار می‌کند و مفاهیم را به راحتی به آنها منتقل می‌کند.

نرم افزار «کودک نابغه قرآنی» را می‌توان یکی از کامل‌ترین و جذاب‌ترین نرم‌افزار کنونی آموزش قرآن کریم برای کودکان دانست، چراکه در این نرم‌افزار آموزش تجوید قرآن کریم ویژه کودکان، آموزش روخوانی قرآن کریم دوبار تکرار جزء‌های 30، 29 و 28، آموزش حفظ قرآن کریم همراه با 5 بار تکرار با صدای بسیار زیبا و دلنشین کودک و آموزش ترتیل و فصیح‌خوانی قرآن کریم با صدای 3 قاری مختلف کودک با تلاوت‌های بسیار زیبا و دلنشین قرار گرفته است.

یکی دیگر از امکانات این نرم‌افزار مجموعه‌ای کامل از معماها و دانستنی‌های قرآنی‌، انیمیشن های آموزشی و تربیتی بر اساس مفاهیم قرآن‌، بازی‌، رنگ‌آمیزی و پازل‌های قرآنی و مسابقات قرآنی برای سرگرمی و افزایش سطح دانش قرآنی کودکان است. همچنین در این نرم‌افزار تلاوت بسیار زیبای سوره یس قلب قرآن و سوره الرحمن (عروس قرآن) با صدای قاری کودک طراحی شده است.

captcha