برگزاری نمایشگاه اعجاز علمی قرآن کریم در یگان ویژه انتظامی خراسان شمالی
کد خبر: 3609716
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

برگزاری نمایشگاه اعجاز علمی قرآن کریم در یگان ویژه انتظامی خراسان شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی: نمایشگاه اعجاز علمی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان، در محل یگان ویژه انتظامی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، این نمایشگاه از سری برنامه‌های جشن رمضان، پس از اجرای موفق و استقبال کم نظیر مخاطبین در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان شمالی به پیشنهاد یگان ویژه انتظامی استان در محل این یگان برگزار و مورد استقبال بیش از پانصد نفر از کارکنان این یگان قرار گرفت.
از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه می توان به برگزاری کارگاه تخصصی با موضوع اعجاز علمی قرآن کریم با حضور فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی خراسان شمالی و اساتید مجرب این حوزه اشاره کرد.
گفتنی است؛ این نمایشگاه که مورد بازدید فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی و مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرار گرفته است تا پنج شنبه ٢٥ خرداد ماه در محل نمازخانه یگان ویژه انتظامی دایر می باشد و پس از آن در طول ماه مبارک رمضان در مراکز علمی و فرهنگی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه سراسر استان برگزار خواهد شد.
captcha