برگزیدگان همایش کسب و کار اسلامی تجلیل شدند
کد خبر: 3609953
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

برگزیدگان همایش کسب و کار اسلامی تجلیل شدند

گروه جامعه: مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌های قرآنی از برگزیدگان همایش کسب و کار اسلامی مالزی در نمایشگاه قرآن تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مراسم تجلیل از برگزیدگان کسب و کارهای قرآنی در همایش کارآفرینی اسلامی شب گذشته، 24 خردادماه در محل غرفه مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌های قرآنی در مصلای تهران محل برگزار شد.
در این مراسم محمدصادق برادران، معاون مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌های قرآنی با اشاره به راه‌اندازی این مرکز در 2 سال گذشته اظهار کرد: این مرکز با هدف حمایت از ایده‌ها و کسب و کارهای جدید در حوزه‌های هنری، مذهبی و قرآنی راه‌اندازی شد و پس از آن ایده‌های جدید در حوزه فن‌آوری‌های مذهبی حمایت شد.
وی بیان کرد: طی این دو سال 7 طرح به مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌های قرآنی ارسال شدند که در نتیجه آن 7 مجموعه در مرکز شکل گرفته و در حال فعالیت هستند.
برادران با اشاره به همایش کسب و کار اسلامی در مالزی عنوان کرد: ما بهمن‌ماه سال گذشته طرح‌هایی را به این همایش ارسال کردیم و در این همایش، مدیرعامل سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان سخنرانی کرد، همچنین تعدادی از طرح‌های ارسالی ایران به عنوان طرح‌های برتر برگزیده شدند.
وی یادآور شد: در سال جاری نیز دو کنفرانس حلال اکسپو در چین و اقتصاد جهانی مالزی برگزار می‌شود که ما به زودی فراخوان آن را منتشر کرده و قطعا در آن شرکت می‌کنیم.
به گزارش ایکنا در این نشست همچنین از محمدمهدی میرجلیلی برای طرح ترمه یزد، سعید عباسی برای طرح شرکت رابین حامی هنر پارس و مهدی عباسی به دلیل نرم افزار بانوی اسلامی با اهدای جوایز و 10 تن دیگر با اهدای لوح، تقدیر شدند.

captcha