6 تیرماه پایان پاسخگویی به فراخوان طرح ملی قرآنی بشارت
کد خبر: 3610153
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

6 تیرماه پایان پاسخگویی به فراخوان طرح ملی قرآنی بشارت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: علاقه‌مندان به شرکت در طرح ملی قرآنی بشارت باید تا پایان ششم تیرماه سالجاری، به سوالات تدوین شده از محتوای سوره ملک پاسخ دهند.

محمد فوقی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: سهم استان در اجرای طرح  1451 حدود 94 کلاس پیش بینی شد و محتوای آموزشی این طرح شامل روخوانی و روان خوانی، حفظ و مفاهیم دو سوره مبارکه ملک و واقعه است.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت سه ماه و به صورت حضوری میزبان قرآن آموزان و علاقه‌مندان به حفظ آیات نورانی معجزه رسول خدا(ص) است، افزود: این طرح با مشارکت کانون تخصصی قرآن و 71 مراکز خانه نور در سطح کانون­‌های فرهنگی هنری مساجد استان در حال برگزاری است.

فوقی با بیان اینکه علاوه بر بخش حضوری، بخش غیر حضوری نیز با عنوان طرح ملی قرآنی بشارت به صورت عمومی در سطح استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در اجرای این طرح، با توجه به محتوای سوره ملک سوالاتی به همراه پاسخنامه تدوین شده و فراخوان آن در کانون های مساجد استان توزیع شده است.
فوقی آخرین مهلت شرکت در طرح بشارت را ششم تیرماه سالجاری اعلام  و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این طرح باید بعد از پاسخگویی به 14سوال، پاسخنامه را به صندوق پستی1451-19395 ارسال کنند.

captcha