عرضه قلم‌های هوشمند قرآنی با ترجمه چندزبانه
کد خبر: 3610214
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

عرضه قلم‌های هوشمند قرآنی با ترجمه چندزبانه

گروه شبکه اجتماعی: موسسه بصیر همزمان با نمایشگاه قرآن اقدام به عرضه قلم‌های هوشمند قرآنی با حجم‌های مختلف و ترجمه به چند زبان کرده است.

شریف‌زاده، مسئول غرفه بصیر در نمایشگاه قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اینکه این موسسه دو غرفه در دو بخش از نمایشگاه قرآن دارد، گفت: در بخش رسانه‌های دیجیتال به پخش قلم قرآنی هوشمند و قرآن نفیس اقدام کردیم.

وی اظهار کرد: سه نوع قلم هوشمند قرآنی ارائه کرده‌ایم که یکی از آنها 16 گیگابایت و دو مورد دیگر هشت گیگابایت است. یکی از قلم‌های هشت گیگی ساده است. دیگری شامل کلیات مفاتیح‌الجنان و قرآن کریم بوده و خلاصه صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه را نیز دارد که به چند زبان ترجمه شده است.

شریف‌زاده درباره حجم‌های متفاوت قلم‌ها عنوان کرد: تعداد قاریان دلیل تفاوت قلم‌های هشت و 16 گیگابایتی است. همچنین به قلم 16 گیگابایتی کتاب عتبات هم اضافه شده است. قیمت‌ آنها نیز تنها ده تومان با هم تفاوت دارد. قلم هشت گیگابایتی ساده 140 هزار تومان و دیگری 180 هزار تومان است. همچنین قلم 16 گیگابایتی 190 هزار تومان است.

وی با بیان این مطلب گفت: قرآن‌های نفیسی که در نمایشگاه عرضه کرده‌ایم، با خط عثمان‌ طه چاپ شده‌اند و برخی با کاغذ معمولی و برخی دیگر با کاغذ عطری به چاپ رسیده‌اند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۲
0
1
عرضه این قلم‌ها برای ارتقاء علاقمندان خیلی موثر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۲
0
0
تولید از این دست آثار قرآنی افزایش یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۲
0
0
تولید و عرضه از این دست کارها افزایش یابد
captcha