برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۱ در ۱۰۲ کانون استان تهران
کد خبر: 3610293
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۱ در ۱۰۲ کانون استان تهران

مسئول آموزش و پژوهش دبیرخانه استان تهران گفت: طرح قرآنی ۱۴۵۱ یک طرح شوری می باشد و بر همین اساس، دبیرخانه استان تهران نیز آماده برگزاری این طرح در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری این استان می باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: مسیح لهراسبی، مسئول آموزش و پژوهش دبیرخانه استان تهران گفت: طرح قرآنی 1451 یک طرح قرآنی در سطح کشوری می باشد و بر همین اساس، دبیرخانه استان تهران نیز آماده برگزاری این طرح در 102 کانون فرهنگی هنری این استان است.

وی هدف از برگزاری این طرح را تربیت و ترغیب علاقه‌مندان قرآنی به انس بیشتر با این کتاب آسمانی دانست و افزود: هدف اصلی این طرح اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، ترغیب علاقه‌مندان برای انس با قرآن و همچنین هم افزایی با سایر نهادها در خصوص اجرای برنامه‌های قرآنی می باشد.

مسئول آموزش و پژوهش دبیرخانه استان تهران ادامه داد: دبیرخانه استان تهران با امضا تفاهم نامه با سه کانون نبوت، فجر و شمس الشموس، از این سه کانون برای اجرای طرح قرآنی 1451 در 102 کانون استان تهران یاری خواهد گرفت.

مسیح لهراسبی در خصوص زمان برگزاری این طرح بیان کرد: طرح قرآنی 1451 در دو بخش که شامل ماه مبارک رمضان و ایام تابستان می باشد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان حفظ موضوعی سوره ملک و در تابستان نیز آموزش سوره واقعه در دستور کار می باشد و امید است در سال جاری بیش از 1500 نفر در سطح کانونی در این طرح شرکت نمایند.

مسیح لهراسبی با اشاره به این موضوع که طرح قرآنی 1451 برای 11 سال متوالی در حال برگزاری است افزود: این طرح در کشور از سابقه زیادی برخوردار می باشد و 11 سال به صورت متناوب انجام گرفته و از طرح های نام آشنای قرآنی در سطح کشور می باشد که توسط شبکه ها مختلف سیما، رسانه های نوشتاری و بصورت ویژه نیز توسط شبکه قرآن پوشش خبری داده خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: این طرح که از 6 خرداد آغاز شده است تا آواخر شهریور ادامه خواهد داشت و در پایان نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان در این طرح جوایزی اهدا خواهد شد.
captcha