آستان حضرت عبدالعظیم(ع) میزبان آخرین شب قدر رمضان/ آرامش برقرار است
کد خبر: 3610378
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

آستان حضرت عبدالعظیم(ع) میزبان آخرین شب قدر رمضان/ آرامش برقرار است

گروه جامعه: مراسم احیای شب بیست ‌و سوم ماه رمضان طبق اعلام قبلی در آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در آخرین شب از لیالی پر برکت قدر، امشب نیز از ساعت 21:45 تا 2 بامداد در مصلای بزرگ ری میزبان شب‌زنده‌داران است.

مراسم شب 23 ماه مبارک رمضان آستان حضرت عبدالعظیم(ع) با تلاوت قرآن کریم توسط مجتبی محمدبیگی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر توسط غلامرضازاده و مجتبی باقری ادامه خواهد یافت.

مرثیه سرائی حامد رضوانفر ذاکر اهلبیت عصمت و طهارت(ع) و برگزاری مراسم سخنرانی و احیاء توسط آیت الله سید احمد خاتمی پایان بخش آخرین مراسم شب‌های قدر ماه رمضان امسال در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) است.

به گزارش ایکنا، در مراسم شب بیست و یکم ماه رمضان عده‌ای با انتشار شایعه‌ بمب‌گذاری در آستان حضرت عبدالعظیم (ع) موجب نگرانی مردم شدند که طبق گفته فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) ری هیچ مشکلی در این آستان روی نداده و مسئله صرفاً شایعه بوده است و زائران در سلامت کامل مراسم احیای خود را انجام و به خانه‌های خود بازگشته‌اند.

مراسم آخرین شب قدر امسال نیز طبق اعلام قبلی و در آرامش کامل در آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: درب‌های حرم مطهر در طول ماه مبارک رمضان، جهت استفاده هرچه بیشتر روزه داران و زائران از فیوضات معنوی این ماه سراسر نورانی یکسره تا صبح باز خواهد بود.

یادآوری می‌شود: برنامه ترتیل خوانی قرآن کریم این آستان نیز همه روزه از طریق شبکه 5 سیما و پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام به نشانیwww.abdulazim.comبصورت مستقیم پخش می‌شود.

captcha