راهپیمایی روز قدس در 50 نقطه خراسان‌شمالی برگزار می‌شود
کد خبر: 3610403
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

راهپیمایی روز قدس در 50 نقطه خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: راهپیمایی روز قدس در 50 نقطه از خراسان شمالی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمد سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در50 نقطه شهری و روستایی در سطح استان برپا خواهد.  
وی ادامه داد: به جز مرکز استان در دیگر شهرستان‌ ها و بخش ها از ظرفیت ائمه جمعه به عنوان سخنران این مراسم بهره خواهیم برد.
سالاری افزود: در بجنورد نیز راهپیمایی ساعت 11 از محل میدان شهید به سمت مصلی امام خمینی(ره) آغاز خواهدشد و پس از آتش زدن آدمک استکبار و قرائت قطعنامه، سخنرانی در محل مصلی برگزار می‌شود.
وی با محکوم کردن حملات تروریستی در تران و مرقد مطهر امام خمینی(ره)، یادآور شد: بی تردید راهپیمایی روز جهانی قدس عامل وحدت بین مسلمانان جهان در برابر توطئه بیگانگان بر ضد فلسطین است، بنابراین همه با هم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.
سالاری خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان باید با بصیرت و روشن بینی و شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مواضع خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به دنیا اعلام کنند.
وی با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است، عنوان کرد: روز قدس فرصتی است که در آن مسلمانان جهان به صورت متحد و منسجم، هماهنگ و هم صدا علیه فشارهای فزاینده رژیم غاصب صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین فریاد زده و اعلام انزجار کنند.
captcha