هیئت رئیسه جدید خانه مطبوعات خراسان شمالی مشخص شد
کد خبر: 3610425
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

هیئت رئیسه جدید خانه مطبوعات خراسان شمالی مشخص شد

گروه اجتماعی: با برگزاری انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره خانه‌های مطبوعات سراسر کشور و انتخابات هیئت مدیره این خانه در خراسان شمالی، هیئت رئیسه خانه مطبوعات خراسان شمالی مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ نخستین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان شمالی با حضور اعضای این خانه برگزار و بر اساس اساسنامه خانه مطبوعات، اعضای هیئت رئیسه این خانه و رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی انتخاب شدند.
در این نشست اعضای خانه مطبوعات خراسان شمالی با اکثریت آرا آقای علی خادمی را به عنوان رئیس هیئت مدیره، آقای سهراب ابراهیمی را به عنوان نایب رئیس، آقای علی محمد جهانی به عنوان خزانه دار و خانم اکرم اسعدی را به عنوان منشی این هئیت برگزیدند.
پس از انتخاب اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات این استان، اعضای هیئت مدیره آقای حبیب یزدانپناه را به عنوان مدیر خانه مطبوعات خراسان شمالی انتخاب کرد.
همچنین هیئت مدیره خانه مطبوعات ضمن قدردانی از اعضای سابق هیئت مدیره سابق  این خانه، آقای ملک محمد علیزاده را به عنوان سخنگوی خانه مطبوعات برگزید.
گفتنی است: انتخابات اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات سراسر کشور دهم خردادماه سال جاری به صورت الکترونیکی برگزار شد.
captcha