جشنواره دانشجویی سرگرم‌آموز برگزار می‌شود
کد خبر: 3610634
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

جشنواره دانشجویی سرگرم‌آموز برگزار می‌شود

گروه شبکه‌های اجتماعی: جشنواره دانشجویی سرگرم‌آموز با تمرکز بر موضوعات کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره دانشجویی سرگرم‌آموز متمرکز بر موضوع کارآفرینی و معرفی صنعت بازی‌های ویدیویی و فرصت‌های شغلی موجود در آن توسط مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی و هسته پژوهشی مطالعات بازی های رایانه‌ای آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی از فردا مورخ ۲۸ خرداد 96 آغاز شده و برنامه‌های آن تا تاریخ ۷ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

این جشنواره را می‌توان به‌عنوان اولین رویداد گسترده‌ی آموزشی در رابطه با بازی‌های ویدیویی دانست. همچنین برنامه‌های جشنواره‌ دانشجویی سرگرم‌آموز براین اساس برگزار می‌شوند تا دانشجویان، اساتید، علاقه‌مندان و شرکت‌های مشغول به فعالیت در صنعت بازی‌های ویدیویی‌ها را با دیدی متفاوت متوجه فرصت‌های شغلی در این صنعت کند و از آثار و فعالیت‌های آن‌ها همچون آثار و کارهایی چون بازی‌های رایانه‌ای، مدل‌های بازی‌سازی، شبیه‌سازها، اپ‌های تلفن‌های هوشمند و دیگر محصولات نیز حمایت کند.

محوریت آثار و محصولات حمایت شده توسط این جشنواره، یادگیری و یاددهی است و یادگیری طراحی بازی‌ها با دیدی عمیق‌تر نیز یکی از نکات مدنظر اساتید و برگزارکننده‌های این جشنواره است. آثار و محصولات نمایش داده شده و حمایت شده در جشنواره دانشجویی سرگرم‌آموز، به‌این دلیل با تمرکز بر موضوع یادگیری و یاددهی انتخاب می‌شوند که در محیطی دانشجویی با یکدیگر مقایسه شوند و توسط شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان مورد بحث و بررسی قرار بگیرند تا رسیدن به اهدافی چون اهداف تحقیقاتی و اشتراک‌گذاری ایده‌‌ها نیز محقق شود.

برنامه‌های اجرایی مختلفی هم برای این جشنواره در نظر گرفته شده که از جمله آن‌ها می‌تواند به پانل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های علمی اشاره کرد.

همچنین محورهای اصلی این جشنواره بازی‌های رایانه‌ای، واقعیت مجازی، شبیه‌سازی، مجازی‌سازی، اپ‌های موبایل، بازی‌های جدی، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای آموزشی تعیین شده است.

ثبت‌نام در هركدام از برنامه‌های رویداد رایگان بوده و از طریق نشانی https://evand.com/events/gbeatu  قابل انجام است.
captcha