فراخوان جشنواره فرهنگی «امین الاسرار» ویژه اعضای کانون‌های مساجد
کد خبر: 3610714
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

فراخوان جشنواره فرهنگی «امین الاسرار» ویژه اعضای کانون‌های مساجد

گروه معارف: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خراسان شمالی گفت: توزیع فراخوان جشنواره فرهنگی «امین الاسرار» در سطح کانون‌های فرهنگی ـ هنری استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: جشنواره فرهنگی طرح ملی «امین الاسرار» که مزین به نام حضرت امام محمدباقر (علیه السلام) است به همت دبیرخانه مساجد استان آذربایجان غربی و با هدف شناخت الگوها و اسوه های متعالی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.
‌وی با بیان اینکه جشنواره فرهنگی «امین الاسرار» در  دو بخش عمومی و ویژه برگزار می شود که فراخوان آن در سطح کانون های فرهنگی و هنری استان توزیع شده است، افزود: علاقه مندان برای شرکت در بخش عمومی می توانند با مراجعه به کانال تلگرامی، طرح متن احادیث و سؤالات مسابقه را دریافت و از طریق ادمین کانال تلگرام نسبت به پاسخگویی به سوالات و احادیث اقدام کنند.
‌شیرازیان اظهار کرد: علاقه‌مندان برای ارسال پاسخ سوالات مسابقه می‌توانند به دو روش تلگرامی و پیامکی در قالب یک عدد ١٠ رقمی از چپ به راست به سامانه پیامکی ١٠٠٠٨٩٤٠٤٤١ یا از طریق آیدی @aminalasraradmin با ذکر نام و نام خانوادگی، نشانی و استان محل سکونت شرکت کنند.
‌مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی بیان کرد: در بخش ویژه که شامل قرائت زیارت نامه حضرت امام محمد باقر علیه السلام می شود، به ٢٠ کانون فرهنگی و هنری که برنامه مناسبی ویژه امام محمدباقر به همراه قرائت زیارت نامه آن امام همام داشته و نسبت به ارسال گزارش تصویری آن اقدام کنند، جوایز ویژه ای تعلق می گیرد.
وی گفت: نفرات برگزیده این جشنواره، هشتم شهریور ماه جاری مصادف با شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) معرفی و از تعداد ٥٠ نفر تجلیل به‌عمل خواهد آمد.
‌بر اساس این خبر؛ نشانی دبیرخانه جشنواره ارومیه، خیابان سربازان گمنام (برق)، خیابان شهید محمدعلی امنیت طلب، خیابان نیکان، جنب دانشگاه فرهنگ و هنر، دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی بوده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های  ٣٣٤٣٣١٠٦-٣٣٤٣٣١٠٣-٠٤٤ نمابر ٣٣٤٣٣١٠١ -٠٤٤ تماس بگیرند.
captcha